13.4.2008

Oho...

... kävi sitten näin eilen illalla neuloessani... Lievästi sanottuna harmittaa tuo puikon katkeaminen, kun en vielä noilla puikoilla hirveästi ole ehtinyt neuloakaan. Ostin nuo bambu-Addit viime kesänä Karnaluksista ja olen kyllä tykännyt bambuilla neuloa. Nyt pitäisi sitten jostain saada uudet puikot, vaan eipä ole kaupat auki... Mutta mitä tekeekään muilla mailla vierahilla oleva tyttönen, kun puikko katkeaa?? No, tietenkin otetaan avuksi kynsiviila (eihän mulla mitään työkaluja täällä ole) ja viilataan sillä rosoinen pää sellaiseksi, ettei lanka tartu siihen! Ei voi sanoa, että tuo nyt mikään hyvä puikko enää olisi, mutta pystyn kuitenkin neulomaan sillä. Ensimmäiseen sukkaan olen nyt saanut kiilakavennukset tehtyä, joten siinä mielessä olen jo voiton puolella - sitten vaan pari sille tekoon...

Ja kun ei tänäaamuna muutakaan tekemistä ollut (tai siis ei huvittanut tehdä mitään, mitä olisi pitänyt), niin nakkasin itseni Ravelryn jonoon. Olen vähän tällainen myöhäisherännäinen tuon(kin) suhteen, mutta ehkäpä minäkin vielä joskus pääsen tutustumaan siihenkin ihmemaahan! ;) Jonossa on edelläni 7250 ihmistä, joten joudun vielä hetken aikaa odottelemaan. Vaan nytpä taas sukan kimppuun, jotta joskus edes saisin valmistakin. Mukavaa sunnuntaita!

Ei kommentteja: