22.4.2009

Sukkaklubilankoja

Viime viikon perjantaina postipoika soitteli ovikelloa ja ojensi minulle läjän postia, päällimmäisenä Ilun sukkalankaklubin viimeisen lähetyksen paketin. Ja paketti olikin tällä kertaa runsas! Jos olen ymmärtänyt oikein, kaikille oli lähtenyt eriväriset langat, joten tässäpä kuvaa minun saamistani:
Paketin mukana tulleet suklaamunat olivat kadonneet jo parempiin suihin (tai siis mun suuhun ja mahaan) kuvanottohetkellä... Oikea väri tuossa punaisessa on jotain noiden kahden väliltä, sellainen marjapuuron värinen. Vaaleanharmaa ei juuri nyt juttele minulle, mutta enköhän siitäkin jotain keksi, kunhan aikani katselen. Olisi kyllä hienoa neuloa vaikka kirjoneuleiset polvisukat noista, kuten Ilu kirjeessään ehdotteli, mutta ei oikein taivu kirjoneule nätisti minulta - ainakaan vielä! Siis harjoituksen puutetta... Oli kivaa olla tässäkin lankaklubissa mukana, tosiaan sain erivärisiä lankoja (joka olikin tarkoituksenani), mitä olisin itse tilannut. :)
Sylvistä edelleen puuttuu kukkien terälehtiä, sillä eilen illalla olin aivan poikki käytyäni lenkillä (eikös liikunnan pitäisi virkistää??!), enkä jaksanut ruveta loppuja terälehtiä taiteilemaan. Koska tarvitsin ehdottomasti aivotonta neulottavaa, aloitin ihan perusperustavissukat Zauberballista, jonka ostin TitiTyyltä Kädentaitomessuilta. Mutta ehkä tänään terälehtiä? Jotenkin on ihan "ahdistus" päällänsä, niin paljon olisi lankoja ja ohjeita, joita haluaisin neuloa, mutta en saa päätettyä, mistä aloittaisin! ;) Voipi olla, että pahemmanlaatuinen startitis iskee lähiaikoina...

Ei kommentteja: