15.7.2008

Vuosi täynnä

Aloitin vuosi sitten heinäkuun alussa bloggaamisen, meni huomaamatta ohi sekin etappi tässä muuttotohinassa... Alunperin blogini oli Vuodatuksessa, mutta viime syksynä siirryin tänne Bloggerin puolelle. Haluaisinkin kiittää kaikkia täällä vierailijoita ja varsinkin kommentoijia järjestämällä pienen arvonnan. Olisi kiva tietää, keitä täällä vierailee eli olitpa sitten ensimmäistä kertaa käymässä tai vakilukijani, ole hyvä ja jätä kommenttia tähän postaukseen, niin osallistut arvontaan. :) Aikaa osallistua on tämän viikon sunnuntai-iltaan (20.7.) asti, arvon jotain pientä kivaa (hyvin todennäköisesti neulomiseen liittyvää ;) ) sitten maanantaina.

Eilen puikoille hyppäsi Punokset puikoille -kirjasta Aura-huivi tummanharmaasta Dropsin Alpacasta. Nuo langat jäivät yli viime kesänä neulomastani Cavern Cardiganista, joten oli kiva saada nekin puikoille. Vieläkin tekisi mieleni aloitella vaikka mitä uutta, mutta Anne Elliotkin pitäisi joskus neuloa loppuun... se on nyt jämähtänyt ihan täysillä, viimeksi olen neulonut sitä Saksassa. Alkaa vaan noita keskeneräisiä olla niin paljon, että puikoista on jo pulaa. Ainakin juuri niistä, mitä ohjeisiin tarvittaisiin, eilenkin jouduin ottamaan puikot Auraan toisesta keskeneräisestä eikä nekään ole juuri ohjeen mukaiset neloset vaan 4,5 mm. No, toivottavasti kuitenkin niillä tulee kivaa jälkeä.

Loppuun vielä tunnelmakuva tämänvuotiselta juhannuskokolta.

9 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Onnea 1-vuotiaalle :)

Markka kirjoitti...

Onnea kovasti!
Taidan ehkä mahdollisesti olla täällä ekaa kertaa. Blogilistan etusivulta bongasin tämän blogin!

Pientä startiittia sullakin siis havaittavissa. Ja mulla kanssa samaa ongelmaa, ei riitä hyviä puikkoja joka projektiin!

Makepeace75 kirjoitti...

Onnea yksivuotiaalle! Minä käyn täällä uskollisesti, olen vain ollut kovin huono kommentoimaan. :o) Olen käynyt ainakin kirjasysteemistämme lähtien, muistaakseni kyllä jo sitä ennen.

teisa kirjoitti...

Onnea! Olen käynyt Saksan-kuulumisiasi lueskelemassa ja nyt taas täällä.

Talsu kirjoitti...

Onnea! Aloin lueskelemaan juttujasi vähän ennen Saksan reissuasi, mutta minäkin olen onnettoman huono kommentoimaan :(

Elisa kirjoitti...

Heippa! Luen vakituiseen blogiasi, jo ainakin puolen vuoden ajan. Mukavaa tekstiäsi on ollut kiva lueskella. Onnea vain yksivuotiaalle :)

Anonyymi kirjoitti...

Onnea 1-vuotiaalle!

Olen blogisi vakilukija. Kommentoitua tulee yleensäkin todella harvoin. Ehkä jatkossa useammin. =)

MinskuH kirjoitti...

1-vuotissynttärionnittelut! Minäkin olen vakituinen lukijasi :)

Mervi - Lukuaikaa etsimässä kirjoitti...

Onnea! Olen blogisi vakilukija. Saksan-vaihtoasikin seurasin koko ajan, vaikka aika huono olen kommentoimaan.